SYMBIVITA

-

Lékařská poradna

Informační server o přístupu ke zdraví přirozenou cestou

Trampolína

„Cvičení na malé trampolíně je nejlepší cestou k oběhu lymfatické tekutiny,“  praví autor doktor Samuel West. A dále říká: „ Jestliže lymfatický systém správně cirkuluje,  není prakticky možné onemocnět .“

Jak  může  cvičení na minitrampolíně   zlepšit  lymfatický systém?

Lymfatický nebo imunitní  systém  cirkuluje lymfatickou tekutinou skrze mnoho arterií a žil a v nich se nacházejí chlopně, které  vykonávají  funkci  jednosměrného ventilu. Cvičení na minitrampolíně  mění tlak v tomto systému, otevírá a uzavírá chlopně.

Ve skutečnosti skákání na trampolíně  zvyšuje tlak, který ty chlopně uzavírá, při  výskoku tlak klesá a chlopně se otevírají. To pak  dovoluje  lymfě  volně proudit. Aktivita  výskoku a  doskoku  funguje  také jako pumpa  lymfatické  tekutiny. Skákání na minitrampolině je nejlepší aktivitou na světě, která zlepšuje lymfatický systém. Je  doporočováno pacientům s rakovinou, po chemoterapii či s lymfatickým otokem.

Skákání na minitrampolíně pomáhá  odstraňovat z těla  jedy a toxiny. Asistuje při procesu zvýšené  lymfatické drenáže.

Cvičení na minitrampolíně posiluje  srdce a pomáhá  předcházet  nemocem srdce.

A dále nohy, protože se  zde posiluje „ pumpa“srdečněcévního systému. Zdatné nohy hodně pomohou srdci.

Cvičení na minitrampolině posiluje každý sval, orgán,  tkáň a buňku v těle.

Současně každá buňka v těle se procvičuje od vršku hlavy až po palce u nohou. Každá buňka. Většina jiných cvičebních programů jsou zaměřeny pouze na  určité skupiny svalů. Cvičení na minitrampolíně posiluje celé tělo uvnitř i vně,  všechny buňky v játrech, ledvinách, v močovém měchýři, srdci, plicích.  Kůže  bude  hladká,  pevná a  bude vypadat mladě. Jestliže si odskáčete na minitrampolíně, uvidíte, že  se  vytratí  vrásky a pleť  bude mít přirozenou svěžest.

Jak cvičení na minitrampolíně  posiluje  buňky ? Na každém vrcholu výskoku je každá buňka  těla  stlačena  do krátkodobého stavu beztíže. A prakticky je  zatěžována 2 až 4 x  větší gravitační silou. Můžete si tento efekt  ukázat, když se postavíte na koupelnovou  váhu. Když budete lehce poskakovat na vahách, budete pozorovat  větší   zatížení váhy, než kdybyste jenom stáli. Tato síla posiluje  buňky.Cvičení na minitrampolíně  bude  dokonce posilovat  kosti.

Když byli kosmonauti  vystaveni  stavu beztíže, bylo pozorováno, že  ztratili  svalovou sílu a kostní pevnost. Bez plné gravitace svaly a kosti chřadnou. Rychle se unaví a ztrácejí  pevnost. Naopak pevnost kostí  a svalová síla zřetelně  vzroste, když se  vše  vrátí do normální gravitace. Tělo reaguje na   zrychlování a zpomalování při  cvičení na minitrampolíně  jako na  změny  gravitace, svaly a  kosti  získají pevnost. Je to zvláště  doporučováno u osteoporózy.  Sedavý  způsob našeho života  má stejný  efekt jako stav beztíže.

Naše tělo dostává  přes  5000 impulzů, stresů nebo svalových kontrakcí za hodinu.

Pokaždé, když se postavíte  na  trampolínu, vaše  tělo a  buňky  budou mít   pocit, že musí kolabovat. Aby pod tíhou skákání nekolabovaly, musí se  bránit. Tato obrana se  musí  vybudovat. Na trampolíně skákej asi 90-120 za minutu  nebo i více ( 90  skoků x  60 minut = 5400 ), 5000  odrazů, skoků, stresů, impulzů, svalových kontrakcí nebo odporů za  hodinu. Pamatujte si toto: Každý jednotlivec, každá  buňka uvnitř  těla je  tímto procesem současně  posilována. Posilujeme  vnitřní tělo jako kompletní jednotku, neposilujeme jenom určenou část  svalů a   současně pracuje  náš  lymfatický systém a vyplavuje z těla  toxiny,  cvičení nám tak  dává dvojí užitek.

 

Budeme si dávat pozor u  takových nemocí jako je onemocnění srdce, kloubů, kostí, žil , odchlípení sítnice či jiné závažné chronické onemocnění. Nikdy nebudeme skákat na  trampolíně v akutní nemoci.

 

Pokud budeme cvičit pravidelně, dostaví se pravděpodobně proces očišťování, který se může projevit jako bolest hlavy, výtok, vyrážka, průjem či vodnatá sekrece z nosu. K minimalizaci těchto průvodních účinků zvyšte svůj denní příjem tekutin (zejména čisté vody bez bublin- kdyby byla po ruce  pí-voda, tím lépe).

Nikdy nebudeme cvičit v klouzavé obuvi, ponožkách či punčochách. Vhodné je cvičit naboso.

Na trampolíně můžeme běhat, skákat snožmo, ze strany na stranu, zdvihat kolena střídavě do výšky, twistovat,...
Začínat a končit cvičení je doporučováno v rytmu chůze. Alespoň pět minut, abychom se na začátku rozehřáli a na konci zklidnili.

 

 

Doporučujeme

    BakteHerb

    Doplněk stravy Nutraceutikum - imunitní SuperByliny s organickým selenem Složení 1 kaple: Vilcacora 140 mg , Dračí krev 100 mg , Cord

    Zjistit více

    CORDYCEPS – extrakt

    (genus sinensis - housenice čínská)Cordyceps je králem hub, perlou východní medicíny, pochází z vysokohorských oblastí Tibetu a Číny. O

    Zjistit více

    POTASSIUM STAR

    Draslík je jedním z nejrozšířenějších prvků. Najdeme jej na povrchu zemské kůry, hojně je zastoupen v mořské vodě a je přirozenou

    Zjistit více

    VITAMIN C 1000

    I když je vitamin C obsažen v různých druzích zeleniny a v citrusových plodech, jsou jeho nejlepším přírodním zdrojem šípky. V nich s

    Zjistit více

    CLA 1000

    CLA - konjugovaná kyselina linolová je podle vědců schopná působit v těle tak, že zvýší a podpoří odbourávání tukových zásob a t

    Zjistit více

Zpravodaj emailem

Zadejte svou emailovou adresu pro zasílání informací o nových článcích, produktech a slevách.

Naše blogy

MUDr. P. Šácha
Nikolčice 316, 691 71
dfm(zavináč)symbinatur.com
Lékařská poradna - obecná
Lékařská poradna - privátní

Symbivita

Lékařská poradna
Symbivita © 2024